خرید وندینگ نو یا کارکرده

در خرید وندینگ دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه دستگاه‌های فروش اتوماتیک یا وندینگ ماشین‌ها، در همه دنیا از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به سودآوری و دردسر کم، بهره‌برداری از دستگاه‌های فروش خودکار میتواند کسب و کار جذابی باشد.

با توجه به اینکه اکثر وندینگ ماشین‌های موجود در بازار ایران، کارکرده یا دست دوم هستند، چنانچه قصد سرمایه گذاری برای خرید این دستگاه‌ها را دارید، باید به نکات زیر توجه کنید تا دستگاه مناسبی داشته باشید:

۱- کارتخوان یا دستگاه پوز

دستگاه‌های وارداتی که به صورت دست دوم (و ندرتاً نو) در بازار ایران وجود دارند، برای استفاده با روش‌های پرداخت ایران طراحی نشده اند. به همین دلیل، در صورتی که این نوع دستگاه‌ها را خریداری کنید، می‌بایست با یک بورد الکترونیک واسط، آن را به دستگاه‌های کارتخوان شبکه بانکی ایران متصل کنید. نصب این بوردها هم برای شما هزینه خواهد داشت و هم مشکلات کاربری شامل قطع ارتباط و عدم پرداخت موفق، مشتری شما را آزرده خواهد کرد.

ولی در صورت خریداری وندینگ قهوه مدام (تنها تولید کننده وندینگ گرم در ایران)، می‌توانید با خیال راحت و بدون هزینه اضافی هر نوع دستگاه کارتخوانی را در شبکه بانکی ایران به آن متصل کرده، و نگران قطع ارتباط نباشید.

۲- سلامت بدنه

هر کالایی که به صورت دست دوم خریداری می‌شود، ممکن است به علت استفاده مالک قبلی مشکلاتی در ظاهر داشته باشد. این دستگاه‌ها به دلیل وزن زیاد در جابجایی‌ها بسیار آسیب پذیرند. متأسفانه دستگاه های وندینگ قهوه دست دوم در ایران، عمر زیادی دارند و بدنه فلزی آنها عمدتا مستهلک شده است. اگر به فکر خرید یک وندینگ قهوه نو و سالم با قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌ به‌صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما “باریستای رباتیک مدام” است.

۳- سلامت مکانیزم های دستگاه

در یک دستگاه وندینگ قهوه، بیش از 30 مکانیزم مختلف، باید در سلامت و دقت باهم کار کنند تا دستگاه بتواند یک نوشیدنی را آماده کند. اگر از وندینگ قهوه دست دوم استفاده می کنید، باید توجه کنید که سرویس‌ها دوره‌ای دستگاه به صورت مرتب انجام شود و قطعات مصرفی آن توسط اپراتور مجرب در زمان مناسب تعویض گردد. در غیر این صورت، خراب شدن مکانیزم بروئر یا آسیاب، می‌تواند هزینه‌های هنگفتی برای شما داشته باشد.

شما میتوانید با خرید دستگاه وندینگ قهوه مدام (باریستای رباتیک مدام) اولا از دستگاه کاملا نو استفاده نمایید، ثانیا با استفاده از گارانتی 2 ساله مدام، دغدغه خرابی را نخواهید داشت.

۴- تنوع محصولات

برای اینکه سودآوری دستگاه خود را به حداکثر برسانید، باید قادر باشید محصولات متنوعی را به مشتری خود ارائه کنید. دستگاه‌های فروش خودکار قهوه که به صورت دست دوم و وارداتی در ایران موجود هستند، معمولا 5 تا 12 نوع نوشیدنی را سرو می کنند. در صورتی که وندینگ قهوه مدام، بیش از 40 نوع محصول را در منوی خود دارد و مشتری شما میتواند از تنوع بیشتری لذت ببرد. همچنین، شما میتوانید سودآوری دستگاه خود را بیشتر نمایید.

۵- قطعات یدکی

هر دستگاهی یه روز خراب میشه! متأسفانه وارد کننده‌های وندینگ قهوه دست دوم در ایران هیچ خدماتی شامل گارانتی یا قطعات یدکی در ایران ندارند. اما شرکت لحظه گرم آرامش، تولید کننده دستگاه‌های وندینگ قهوه مدام، به عنوان تنها تولید کننده وندینگ گرم در ایران، علاوه بر گارانتی محصولات، خیال شما را بابت تامین قطعات یدکی هم راحت می کند.

۶- پنل کنترل و مانیتورینگ از راه دور

بهره‌برداری از یک وندینگ قهوه، مانند تاسیس یک کافه است. باریستای رباتیک مدام، دارای یک پنل تحت وب است که به شما اجازه می دهد تمامی موجودی دستگاه را به صورت آنلاین کنترل نمایید.

برای آشنایی بیشتر با طرح های پیشنهادی ما برای خرید یا اجاره وندینگ قهوه مدام می توانید به سایت  www.MyModaam.com مراجعه کنید یا ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

3 thoughts on “خرید وندینگ نو یا کارکرده

    1. درود بر شما. می تونید با شماره 02192001830 برای دریافت مشاوره رایگان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *